الأربعاء، 22 يوليو 2009

no comment

انا محتاجه حد يحضنى .......واعيط فى حضنى........انا محتاجه حد يطبطب عليا.....انا محتاجه حد يقولى معلش ........انا محتاجه الناس الى بحبهم......بس للاسف هما مبيحبونيش وخدعونى........انا مش قادره استحمل بعدهم .........بس انا مقررتش ابعد ذى ما هما عايزين الا لما كرمتى راحت.......وكمان تعبت اوى بقيت كل يوم مشاكل كل يوم عياط تعبت ..........بس انا تعبانه وهما مش معايا .........بس على الاقل محافظه على كرمتى (انا كنت بعيش عشانك ومهما جرالى بحبك بعد الى انت عملته انا مش هفضل جنبك مهما تعبت فى بعدك تعبى فى قربك اصعب انا لو قولت نسيتك ابقى بحاول اكدب)

هناك 3 تعليقات:

  1. حاولي التواصل مع شخص تثقين به ويقدر ضعفك واحتياجك الانساني صعب على ان الانسان ان يستمر في حمل همومه بمفرده فذلك صعب حاولي الخروج من ذاتك والتمركز حولها

    ردحذف
  2. مفيش حد اللى مبيخفش من المثليه بيخاف من الاعتماديه برغم كل الناس الى معايا حسه بالوحده ومش لقيه الحنيه الى انا محتجاها ولا الحضن الى محتاجه اترمى فيه

    ردحذف