الأربعاء، 5 أغسطس 2009

تكرار مشاهد

بمر بوقت صعب اوى صعب فى كل حاجه مخنوقه من كل حاجه ومن كل مكان مش عايزه اقعد فى اى حته عايزه اقعد لوحدى مش عايزه اتعامل مع حد والدنيا رجعت باظت معايا تانى رجعت ذى الاول انا بهرب من مشاكلى مش عايزه اواجه حاجه عايزه انسى يعنى بدور على مخدرات تنسينى كمان ههههههههههه بجد فعلا بدور على حاجه تنسينى اى حاجه تعبانى بس متكونش حرام لانى مش نقصه اى حاجه حرام اعملها بقيت اغير من اى حد فرحان ادامى يعنى بقيت انسانه مش كويسه اضايق جدا من اى حد يعامل حد كويس وازعل واعيط كمان واضايق بردو لو ماما عملت اخواتى كويس اضايق وازعل واعيط مع انى الناس بتعملنى كويس يعنى بقيت مش كويسه فكل حاجه بس احسن حاجه ابقى لوحدى وابعد عن اى حاجه تضيقنى بس كان فى ناس بتقف جنبى وكانو كويسين اوى معايا اتغيرو انا تعبانه اوى من غيرهم من بعدهم الدنيا باظت معايا من بعدهم نفسى يرجعو يكلمونى انا عارفه انهم طيبين بس ظروفهم كده بس انا بردو تعبانه من بعدهم يارب يحسو بيا المشكله انى اتعلقت بناس كتير وبعدو عنى وكنت كل متعلق بوحده وتبعد عنى اتعب جدا جدا واقول انا مش هحب تانى وتيجى الى بعدها واحبها واتعلق وتبعد واتعذب وهكذا مبحرمش بس بيبقى غصب عنى نفسى اعيش من غير قلبى فعلا انا هبعد عن الناس الى حواليا شويه يمكن ارتاح ادعولى!!!!!!!!!!!!!

هناك تعليقان (2):

  1. we hope that u will be better but sometimes human become unable to tolerate his tears alone u have to check ur self
    thanks

    ردحذف
  2. المشكله انى تعبانه اوى فى كل حاجه يعنى طول ما انا مع الناس بضايق حتى لو مبينتش بضايق وفى نفس الوقت وانا لوحدى بضايق يعنى بحس انى مجنونه مش عاجبنى ده ولا ده بس لو فى اختيار الافضل انى ابقى لوحدى احسن حاجه

    ردحذف