الثلاثاء، 12 يناير 2010

الاعتراف بالحق فضيله

انا تعبانه حسه بمشاعر غضب,خوف,احباط,فشل,ضعف,عجز,..........
كتير اوى بس مفيهاش حاجه أجابيه انا حسه انى فعلا حساسه اوى بدرجه تخنق اللى ادامى يعنى انا مش فهمه ليه بزعل
هيه الكلمه بتلزق يعنى

اااااااه بتلزق لو الكلمه دى انتى بتقوليهالى يا رشا لما حد هيقولهالك هتتعبى اكتر

بس ممكن تكبرى دماغك بقى وتبطلى زن انتى فعلا زنانه زى ما الناس بتقولك وفعلا بتكبرى كل حاجه ده انا نفسى اتخنقت منك مش عايزه الناس تتخنق منك ايه يعنى حد قالك انتى عيله ,ايه يعنى لما حد يجرحك ,ايه يعنى لما حد يشك فيكى, ايه يعنى لما حد يزعئلك, ايه يعنى لما حد يهينك انا لو بتعبرينى كبيرك بجد رايى تكبرى دماغك وتبطلى تحسى

انتى ليه بتعملى معايا كده ده انا وانتى واحد ده انا طفلتك ده انا محتجالك اكتر من اى حد انتى بتروحيلو
انا مش محتاجه جنس يارشا انا محتاجه اتحضن,انا محتاجه اتحب,انا طفله يارشا طفله مفيش طفله عايزه جنس ,انتى عشان معندكيش حاجه تدهالى بتروحى تدورى عليها بره ومش بتلاقيها غير بالجنس ومن غير ماتعرفى ان الجنس ده بيجوعنى اكتر ,انتى مبتحبنيش ليه يارشا ,ذنبى ايه حد اسئ ليه وانا صغيره تعقبينى انا ليه ,حد هاننى وانا صغيره بتعقبينى انا ليه , بابا ضربنى وانا صغيره ذنبى انا ايه
يارشا اللى فات خلاص مينفعش تحسبينى عليه لازم انتى تكونى جنبى مش تأذينى

انا مش بحبك انا بكرهك انتى سبب ان الناس متحبنيش انتى سبب القرف اللى انا فيه دلوقت انا مش بأذيكى انتى اللى بتأذى نفسك
انتى اللى بتطلبى منى الجنس انا مش برحلو الا لما انتى بتطلبيه انتى السبب ان الناس تتريق عليه انا بكرهك بكرهك بكرهك بكرهك
انا نفسى تموتى وتريحينى انا بقيت استعر منك انتى بقيتى تكسفينى ادام الناس كفايا تعذبينى بقى طول ما انتى جوايا طول ما انا بتعذب طول ما انا بكتئب انتى على طول جيبالى اكتئب اى حد يقولك كلمه تعملهالى حكايه وتخنقينى وتنكدى عليه وعلى اهلى واساسا الناس عندها حق بابا مقلكيش حاجه غلط طب ما انتى فعلا جبانه طب ما انتى فعلا بتخافى طب ما انتى فعلا مش كويسه الناس مأسئتش ليكى من غير سبب انتى اللى كنتى بتقبلى الاذيه حتى اللى اعتدى عليكى انتى اللى قبلتى ده محدش غصبك على حاجه وسيبك بقى من اللى بتبررى بيه لنفسك انك عشان جعانه وعشان محتاجه والكلام ده انا حسه انك بتتلككى بيه
بس انا مبسوطه منك بدأتى شويه متحسيش بس للاسف فى المواقف اللى المفروض تحسى فيها
انا المرادى اللى هقولك يارشا

انتى مفيش فايده فيكى
عمرك ماهتتغيرى

هناك 4 تعليقات:

  1. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  2. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  3. عجبنى حالة الحوار
    اى كان شكله
    بس فى النهايه بنخرج بيه لادراك
    بنشوف ايجابياتنا وسلبياتنا
    شفت الحوار قاسى جدا
    عتاب ولوم شديد
    كراهيه
    ولكن بداخله حب وشفقه واحتيااااج كبير
    فى نفس الوقت
    شفت فيه ادراكك
    بس والله صعبة عليه الطفله دية وانا بقى بقولها انا بحبك جدا عشان انت شقيه وجميله وربنا قادر انه يسد إحتياجك للحب اللى هو حقك
    :)

    ردحذف
  4. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف